-_____________________________- sayaa neyam tulis blog dengan hati yg ikhlas , semuanya datang dari hati dan akal , thanks for those follow my blog ! keep it up !
widget

Pages

Saturday, November 27, 2010

jauh nyaa kitaa .

ﺑﺴﻢﷲٲﻟﺮﺣﻣﻦٲﻟﺮﺣﯿﻢ

salam alaik (:

okay , now i'm in mood to drop all my stories . this post is about what eaa ? actually , myself also did not aspected this would happened . are our friendship will ended here ? NO ! please . please dont end it here :'( yesterday , my day full with TEARS that i never want it came out from my eyes . firstly about HF and secondly about my besties . my dearest buddy . babe , we're too far ! and the truth is imissyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! TT_TT 

okay stop ! stop speaking ! i feel stupid when i speak english . * heeeee ~

buaat insan yg buaat saya menangis malam semalam , dengar ini ! * atau sila bacaa !

  • yee , saya rindu sangatsangat kat awak
  • sayaa nak kita macam dulu , nak sangat !
  • berat hati sayaa nak tinggalkan awak ! * TAKNAK tinggal kan awak .
  • saya tknak berjauhan dgn awakk !
  • saya sayang awak ! * kdg2 saya jealous awk rapat gn kwn laen , sb sy takud awak lari dr saya !
  • jangan tinggal sayaa !
  • saya tak kan penah lupa semua kenangan kitaaa !
  • awak tak rugi hilang sayaa , sayaa bkn kawan yg baek utk awak !
kenangan kitaa :

  1. terserempak dengan lembu
  2. ketawa dalam kelas sampai org meluat tgk kita kan kan ?
  3. sembangsembang kat terminal * berdua sahaja !
  4. segalagala yg berlaku antra kita pasti ade yg same kan ?
  5. lepak kat bus stop . bersamasama !
  6. gaduhgaduh 
  7. ketawa berdua sahaja
  8. jalan keluar kelas sampai habes 1 masa
  9. ponteng kelas bersama
  10. selalu bertugas lmbat sb peg tandas 
  11. study kat library * berdua !
  12. awk beli nasi lemak , saya beli air atau tukatuka .
  13. awak ajar saya math 
  14. awak conteng tangan saya , bku text saya , buku nota saya
  15. awak tulistulis dlm bku sayaa
  16. awak dtg lepak rumah sayaa
  17. saya peg lepak rumah awak , bkn study ! tp sembg jeh lebih .
dulu , segalagala nyaa kita tetap bersama kan ? tapi awak , saya dah muhasabah diri sayaaa , saya tak ckup baek untuk jadi kawan awak . saya tak kuaat utk jadi kawan awak , tapi percaya lah awakk . saya betulbetul sayang awak , sayang sangat . saya nak kembali dgn awak .saya nak awak balek gn sayaa ! saya tknak jd mcm nh ! sayaa nak macam duluu ! macam duluuuuuuuuuuuu ! please :'( sayaa suda tkde tempat utk luahkan segalagalanyaaaaaaaa ! even saya ade family saya yg sedia mndengar , tapi saya nak awak jugak !

kembali pulang 

sahabat yg dulu hilang
kini dia telah kembali pulang
akan ku bawa dea terbang 
damai bersama bintang .




awakk , even baru setahun sahaja saya bersama awak tapi berat kaki saya nak melangkah keluar dari sekolah tu utk tinggal kan awak ! saya sayang awak sampai bilabila pun , tolong jadi yg terbaek ye ? saya sayang awakkk








thanks for those yang bace entry anis , THANKYOUU !

5 comments:

  1. neyam , kenangan nh mungken takan dpt lupe smpy bile bile kud . kalu kite taa renggang , mst tadea kua aer mate da kan ? awak tahuu taa , td sy tegox profile org kat fb , membe dy daa tdea , sy sedey sgt . dan bile taip nh tux awak , sy terus pk perasaan sy bile tadea awak . awak baru tadea nun sy d sini , tp kalu kite terpisah krn takdir Illahi , seriously eg takan jumpa sahabat sejati mcm neyam . neyam , eg y byk buad sala kat neyam , eg byk buad KOTOR dgn neyam , mood eg kdg okea kdg taa , eg ta bole na ckp berlembut dgn neyam . tp percaya lhaa , stp perbuatan eg at neyam , eg kesal !

    eg na ckp terima kaseh byk byk sebab sudi terima kawan y BURUK neh lagii , sudi aja eg , support eg , didik eg , bersama dgn eg . sentiasa awak di hati saya ! ILYSM <3

    ReplyDelete
  2. eg , jangan lupa anis ea ? jangan lupa kenangan anis gn eg . anis sayang eg , anis nak eg lagi ! sape yg nak hiburkan hati anis lagi nanti eg ?? izaziashrri ! ! ! ! ingt tak eg pnah tulis kat buku anis , buku nota anis yg mulamula tu , anis terharu sgt . tak penah lupa semua tuh . anis asyik pkir pasal eg jeh ,

    tga hari td pun , anis ajak anis adila gn dila peg uma eg , the point is anis NAK JUMPA eg ! !

    ReplyDelete
  3. eg tulis apea suda ? hee . tapea , anis kan ramai membe , myb nty pasty akn ketemu y lebih TER-hebad , bolea hiburkan anis . pecaye lhaa , LY <3

    waoooh , taa sangke . eg hargai ny . : (

    ReplyDelete
  4. eg , anis mmg byk member yg bole hiburkan anis tapi anis nak eg tahu , anis tak penah rase bahagia mcm anis dgn eg ! only us ! anis syg sgt kat eg , selama ni anis salah ! i realised that i missing your laugh and i wish your life is full with laughter without me , ILY :'(

    ReplyDelete
  5. kenapa ckp mcm tuh ? anis salah apa ? anis ta sala ape ape lhaa , tayah okea ckp mcm tuh . eg y byk sala kat anis . anis adea lagi lhaa kawan y akan buad anis gelak selalu , hehek . nty mct eg rindu gile na gelak nun anis . msuk jeh sch t , mct eg akan egt at bustop tuhh :( esyy ,

    ReplyDelete