-_____________________________- sayaa neyam tulis blog dengan hati yg ikhlas , semuanya datang dari hati dan akal , thanks for those follow my blog ! keep it up !
widget

Pages

Friday, November 26, 2010

salah saya

ﺑﺴﻢﷲٲﻟﺮﺣﻣﻦٲﻟﺮﺣﯿﻢ


salam alaik (:

okay today , maksud anis 26112010 ini . pagipagi anis dpt text dari HF . okay tapi dh masuk post yg awak tahu tak ? tapi yg ini laen , dalam kul 11 lebih cm uh anis dpt text dea agy . dea ckp dea nak pinjam calculator anis utk math nanti * SPM ! anis tekejut , dea nak amik cmne , dea kan kat asrama , okay lets check out :)

mesejmesej kami :)

HF              : awak , awak ade calculator 570 x 
A                : ada , napaa ?
HF              : nak pinjam bole ? nanti saya dtg amik !
* aik ? tekejut aku dea text cm tuh . dea ade kat TR keh skg . haish aku pun keliru .

A                : awak kat mana skg ?
HF              : saya kat sini sini je
A                : kat mana ?
HF              : kat TR lah ,
* hah ? yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! suke gila bapak anis , sukaa gila . masa dea ckp dea kat TR . rindu nyaa kat dea . rindu gilaa ! nak jmpa nak jmpa ! 
HF              : nanti saya dtg amik tau ,lepas solat jumaat , * mean : dea solat at msjid TR lhh , hooray ! 
A                : okay -____________________-

tapi . . . . . . . mak ckp abah badmood , so tak bagi HF masuk umah . so mak suh pas jeh calculator tu kat adek anis asyraf , tapi anis degil ! TAKNAK ! biar anis bagi sendiri * gatalnya aku ! ehh better lh tau . pastu , anis bg thu HF anis letak brg2 tu kat tangga blkg kedai * blkg uma anis . dea datang dkt anis , pkai KHURTA gn kain plekat coklat , SWEET nyaa :)) anis letak then anis ckap :

perbualan kami :

A                : amik nh . BYE !
HF              : by .

* sambil mata dea macam sedih jeh , yeahh ! mmg dea sedih pun , dea nak jmpe anis . tapi anis takud abah marah , then sejak itu dea berprasangka buruk gn anis . dea ingt anis dh tak ske dea , HEY ! mana ada . saya sukaaaaaaaaaaaa sgt kat awk thuu ? then sejak itu lah bermulanya TANGISAN anis . sedih gila oaah . 

and satu lagi sebab kite org gaduh :

sebab anis ade hantar mesej kat kawan HF nh name dea ZS * lelaki . " ________ nak jd sahabat dunia akhirat anis tak ? " haish mane tak mngamuk si HF , if anis ckp sahabat jeh takpe , nh smpai dunia akhirat , HF nak letak mana ? tapi tu cite lama lah sayaang , nape nak ungkit ! hah ! menangis lagi aku . nangis nangis nangis ! 
serious mata dah bengkak nh , 

tapi dah settle malam td , dea bagitahu ape sebab dea marah sgt kat anis , tapi dea ckp dea betulbetul sayang anis , saya pun ! ye ye , saya rase dihargai ! :))

okay sayang , ini utk awakk ;) khas dr saya .

nama baru utk KITA :)) IMAN !






seriously , IMY :)

korang tahu tak ? HF sbenanyaa bkn nak sgt pun pinjam calculator anis , tapi dea nak buaat surprise kat anis gn adeqadeq . dea ckp dea excited nak dtg TR , tgk2 tak bole jumpaa . dea sedih and ingat anis tak setia . tak ! anis setia .

HF . . thanks for everything that you've done for me , i reallyreally apreciate it ! serious sweet lh dea . 


note for myself : jaga hati dea sebaek mungkin ! dea sayang kau !

thanks for those yang bace entry anis , THANKYOUU !

No comments:

Post a Comment